Thursday, November 25, 2010

.:: Qaisara @ 1yr 6 month ::.

cun tak keta baru saya nih? korang ada ke? ekekekeke :D

Hellooo... it's me again! Qaisara in da house!! Sila maap kan ibu saya tu... dia busy sgt ler tu sampai dah lewat sehari baru ibu terhegeh-hegeh nak update pasal saya kat sini... hei..sabor jelah ibu tu tau!... tu ada la tu yg dia kepohkan sgt...sampai dilupakan nye anak dara kenit kiyut dia nih....

Ok... saya nak citer sket... well..saya makin membesar lagi.... tambah lagi 1 bulan umur saya... so, skrang saya sudah 1 thn 6 bulan....pangai saya pun dah macam-macam... tu pasal skrang pantang saya wat slack sket...confirm ibu menjerit-jerit panggil saya.... 'Qaisara don't!', 'Adik turunnnnn!!! jgn panjat kusi...kang jatuh!!' hmm...tu lah contoh2 ayat yg selalu sgt saya kena.... tension ok!

 Tgk ni... caner la ibu tak hangin... kaki saya pun leh naik ke atas gini... tu baru sket... blum lagi bila saya naik & berdiri atas menda alah tu.... baru setengah pengsan ibu memekik!
Pastukan...apesal ntah...saya suka sgt tgk tv dekat2 cam nih.... kang ada la tu yg jerit pekik marahkan saya buat camnih.... padahal saya just nak tgk gambar katun kat tv tu sebesor-besornye...itu aje...
Apa-apa pun.... bior la saya nak kena marah ke... kena jerit pekik ke ngan ibu or ayah...or kakak.... saya tetap cool jer! sengih ngan kenyit je kat dorang tu... gerenti dorang cair punyelah heheheh :D

Till then...babai!

0 comments:

Post a Comment

 

A day in a life of Nur Marissa Qaisara Template by Ipietoon Cute Blog Design