Thursday, June 24, 2010

++ 1 yr 1 month ++

saje la saya suruh ibu letak gambar lama saya.. :)

Memandangkan hari ni genap umur saya 1 thn 1 bulan... meh saya nak citer sikit ttg diri saya masa baru lahir dulu2 ye..... ibu ckp saya lahir dgn seberat 3.01kg. Ibu push..push saya dgn 3 kali teran jugakla... haaa...amek seketul saya keluar gedebuk... hihi :D agaknye ibu makan lebih sket kot masa kandungkan saya..sebab tu berat saya lebih sket dari kakak saya....(kakak saya cinonet je masa lahir...2.7 kg aje) tu pasal la skrang...saya yg selalu buli kakak hehe :D

Ni kakak saya....
kemain hepi lagi kakak time ni... asyik la nak kacau2 saya... yg saya lak asyik ngantuk je masa tu..rasa mcm tak cukup je tido heheh :D (dlm hati saya waktu tu, cakap camni...'eh nantilah aku besor sket...leh main sesama..skrang aku nak tidoq) Yelah masa tu umur saya baru 2 hari...

Yg ni saya dah seminggu kot umur... so, dah reti la nak bukak2 mata...cabut-cabutkan mitten sendiri.... tgk la tu...mana ntah lagi sebelah saya dah campak...hehe :D kakak kat sebelah tetap maintain je sebelah saya...suka ngaco saya.....awal-awal dulu akak jeles la jugak dgn saya yg tomei ni... tp lama-lama akak dah tak jeles dah...makin sayang kat saya... rajin tlg ibu bila ibu suruh buat itu...buat ini...utk saya...emmm...best sgt kakak saya ni... saya sayanggggg kakak saya....mcm ni lah rupe saya bila saya ngamuk...saya akan bertukar menjadi hulk! hehehe :D masa ni saya ngamuk sbb nak nenen!

lepas kenyang minum susu.... saya bertukar menjadi princess yg cute jek...takde dah aksi hulk hogan segala hehehehe :D notty kan....burpp....kenyang nyer... Oh ye...lupa nak citer... yg saya masih lagi menenen dari nenen ibu saya tau.... ibu cakap saya dah besar panjang...tapi saya tak pedulik...saya tetap nak 'gayut' jugak... saya mesti nak nenen ibu....lagi2 bila ibu ada depan mata saya.... kat nursery je saya terpaksa tahan diri.... kena minum susu tepung....huwaaaa...tak best... tp nak wat caner... terpaksa.....ibu berjaya susukan saya secara exclusive selama 9 bulan. Lepas tu dah start campur dgn susu formula. Dan hingga ke hari ini saya masih meminum susu cap gantung ibu hehehehe :D (tetiba rasa nak nyanyi lagu.... 'ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku.....)

oklah....nanti sambung lagi... saya nak rileks jap...perut dah konyang.... :)

0 comments:

Post a Comment

 

A day in a life of Nur Marissa Qaisara Template by Ipietoon Cute Blog Design