Wednesday, June 23, 2010

++ Cubaan memaKaN satay oLeH budak uMuR SeTaHuN! ++

Hoh...hari tu kakak saya kan...dia dok tayang2 makan satay depan saya tau... nah ambik nih...saya pun nak gak makan...ingat saya tak berani ke sahut cabaran?... apa de hal... tengok ni...sekali je saya NGAPP! kunyah 2-3 kali...terus telan....muahahahaha :D ibu punyelah terpekik2...suruh ayah tgk kan cara saya makan...coz ibu risau takut saya tercekik...'ala ibu...releks arr...org tau la caner nak makan..'

Sedap gak eh rasa satay...oooOOOOO...baru saya tau cenggini rasa dia...selalu tu kan..ibu asyik bagi makan bubur nasik je... takpun nestum yg mcm2 perisa tu.... pastu susu botol...pastu susu ibu..tu je... hari ni saya mau makan satay!

Ni saya ngan ayah saya.... tgk tu.. puas la ayah suruh saya tgk camera... coz ibu sibuk nak snap gambar...tp ada saya kisah ker?? saya sibuk la dok belek satay tu dari tadi hehehehe :P sudahnya.... ayah jelah yg tgk sensorang.... yg saya...masih meleleh air liur menatap satay tu hihihi :D jgn mare....ye....

Ibu...ampunkan saya...

0 comments:

Post a Comment

 

A day in a life of Nur Marissa Qaisara Template by Ipietoon Cute Blog Design